2019. november 27., szerda

Változtass



Isten két dobozt adott nekem, és azt mondta:
- A fekete dobozba gyűjtsd bánatodat és a minden örömödet az arany dobozba.
Megfogadtam amit mondott, így mindkét dobozba gyűjtögettem, ahogy kérte. Az arany doboz napról napra nehezebb lett, de a fekete egyre könnyebb. Kíváncsiságból kinyitottam a fekete dobozt, hogy megtudjam az okát. A doboz alján találtam egy lyukat, melyen a bánat kipotyogott.
Megmutattam Istennek a lyukat és eltűnődtem,
- Kíváncsi vagyok, hogy hova tűntek belőle a bánataim!
Ő gyengéden elmosolyodott és így szólt:
- Gyermekem, mindegyik itt van velem.
Megkérdeztem Istent:
- Miért adtad nekem a dobozokat? Miért adtad az arany dobozt és a lyukas feketét?
- Gyermekem, az arany dobozt azért adtam, hogy számold az áldásokat, a feketét pedig azért, hogy tudj elengedni.
(Ismeretlen szerző )

Hajlamosak vagyunk arra, hogy a fájdalmas és bántó dolgokat, eseményeket nem tudjuk elfeledni, és gyakran előhozzuk azokat. Ilyenkor olyasmi történik velünk, mint amikor a gyógyulás közepén tartó sebet ismét feltépnénk. Engedjük el ezeket a fájdalmakat, ne emésszük magunkat, hiszen változtatni már úgy sem tudunk rajta.
Emlékezzünk inkább a szépre, a jóra és az örömre.
Forrás:http://tanulsagos-tortenetek-tarhaza

1 megjegyzés: