2015. december 21., hétfő

Nyitva van az Aranykapu!






A szenvedés, az áldozat, mint a régi világ részét képezi.
A múlt végleg lezárul, a kapuk becsukódnak és egy olyan kapu nyílik meg előtettek amely a boldog élet hírnökeként ad jelet magáról.
Ha nem tudtok megválni a régi mintáktól, nem tudtok újat teremteni, nem tudjátok az újba begyökereztetni magatokat.
A régi minták végérvényesen leválnak az új rendszeréről,- csak az tudja magával vinni, aki még hajlandó helyet adni neki szívében, s a múlt energiájából táplálkozik. Minden ami megköt bennetek, azt saját teremtésetek által tudjátok életre hívni. Csak az nyilvánul meg életetekben aminek helyet adtok, amit energiával tápláltok!
Tudatosan teremtsetek pozitív megnyilvánulásokat, és szeretettel töltsétek fel teremtéseteket. Az új így tud megnyilvánulni és gyökeret verni bennetek.
Mindenkinek bocsássatok meg, senki iránt ne tápláljatok haragot a szívetekben. A harag és bűntudat energiája megköt, és a régi világba láncol benneteket. Megváltásotok most a saját kezetekbe lett helyezve.
Fontos, hogy áttekintsétek életek részleteit, és a benne szereplők minőségét. Magasabb lelki tartalommal feltöltekezve, minden bántást, haragot, fájdalmat, és lelki kínt emeljetek a Fénybe, hogy soha többé ne tudja lelketek megláncolni és a mélybe húzni.......
Vagyok
ÉG és FÖLD között VAGYOK.
Ez egy természetes állapot.
ÖnMAGam tükrében létezem.
A SZÍV az én megtartó erőm,- hisz a SZÍV ösvényén élek és létezem.
VAGYOK AKI VAGYOK.
Itt belül a SZÍVBEN isteni VAGYOK, s a cél,- hogy ezt kiteljesítsem.
Kiárasszam MAGomból, körülöleljem vele magam,- majd szétsugározzam a világba ezt az isteni részt, mely megtestesült bennem.
VAGYOK.
Ezen a szinten több VAGYOK az embernél,- mert jelen VAGYOK,- áramlásban VAGYOK,- állandó mozgásban,- együtt hatásban.
ÉG és FÖLD között VAGYOK.
Létem a FÉNY.
Ott a MAGban van egy pont, egy hely,- melybe ha alámerülök, EGY VAGYOK ISTENNEL.
Ez a VAGYOK állapot.
ÖnMAGam valóságán belül létezem, s mindezt ott belül élem meg, és tükrözöm ki a világba, tartom áramlásban.
VAGYOK, mert létezem.
A Létezés a Szent Elemem.
Mindent megteszek annak érdekében, hogy a VAGYOK állapotából, ne csússzak oda, hogy csupán csak emberi vagyok.
ÉG és FÖLD között VAGYOK.
A Szent Elemek vigyáznak rám, és Én, SZER-EL-METES VAGYOK.
ÖnMAGam tükrében létezem,- megváltom az isteni részt bennem.
Megváltásom saját magam kezébe helyezem,- mert akarom,- mert tudom, hogy képes vagyok rá,- hogy az istenit MAGOMból kiteljesítsem.
S ez a nagybetűs VAGYOK állapot.
ISTEN bennem VAN, és ÉN ŐBENNE.
És ez így van.
Ott a MAGban mindnyájan EGYEK VAGYUNK,- ez a MAG állapot.
EGYSÉGET teremtünk, EGYSÉGBEN VAGYUNK,- tapasztalunk,- s majdan ha eljő az idő, újra HAZATALÁLUNK. És ekkor megértjük, hogy mit jelent a VAGYOK AKI VAGYOK,- Bennetek lakom, bennetek LÉTEZEM és ÉLEK,- és ha RÁM figyeltek,- ÁLTALAM cselekszetek.
Ez a VAGYOK ÁLLAPOT.
És a HANG szól:
A SZÍV ha elcsendesül csodákra képes,- megváltja ÖnMAGa részét, megérti az emberi LÉT értelmét,- s így magasabb síkra helyezve, megváltja ÖnMAGa LÉTÉT.
És ez így van.
Indulj el hát, tapasztald meg....
Légy VELEM együtt a Létezésben.
Emeld fel magad a LÉTEZÉS magasabb fokára, s légy társam a Teremtésben, oldódj fel a Létezésben,- ÉN veled VAGYOK.
Áldással és Fénnyel: Feketéné Lendvai Katalin
2015. Álom hava (december) 21.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése