2024. július 18., csütörtök

 



Kedvesek!
Újra visszatértem.🙏
Hosszú kihagyás után újra indítom az oldalam.
A mostani erőteljes változás ezt hozta, visszatértem egy nagy kört leírva az eredethez, a kezdethez....
Áhimré a Csillagnevem. Hosszú-hosszú évekig ezt a nevet használtam Önmagam megjelöléseként, aztán ahogy változtak az idők, vele együtt én is változtam, és a földi nevemen adtam közzé írásaimat.
Újra összekapcsolódom isteni Önvalómmal aki Áhimréként jelöli magát és hozza nyilvánosságra írásait, közléseit.
Biztos Ti is érzitek, hogy Új Világ van születőben, melynek az alapjait most helyezzük le.
Most fessük színesre életünk új vásznát, ezért ha tanácsolhatom, nagyon figyeljük rá mivel töltsük meg.
Áldás legyen ezen az úton kísérőnként!🙏
Áhimré - Szokolai Lendvai Katalin Áhimré facebook oldalam: https://www.facebook.com/abennunkeloszeretet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése