2019. február 9., szombat

Vér Csaba: A Szeretet

Feketéné Lendvay Katalin: Szeretet selyem mandala


A Szeretet.

Akit a Szeretet szó iritál, Az életeiben biztos
sokat csalódhatott. Valójában történelmünk
erre sok valós tapasztalást adott.
Itt van mindjárt a kereszténység aki a
Szeretet nevében erőszakkal vitte végig
Az alapjában nemes gondolatot, s ha nem
ment szép szóval a népeknek erőszakkal új
vallást adott. Ez és más hasonlók
mocskolták be az eredendően tiszta Szeretet.

S sokunkban hallatán ezek az emlékek  jelennek meg.
Szerintem mi is a Szeretet?

A szeretet Istentől árad. Ez a kiáradás
Isten fénye, ami világon mindent éltet.
Ebből építette Ő ezt a világot.
A Szeretet amiből származunk.
Ha meghalunk Isten ezt fényt küldi elénk.
S mi ezt felismerve már is tudjuk hóvá megyünk
Mert a Szeretet az otthonunk…örök lelki békénk.
Jézus legfőbb tanítása, Bocsájtsatok meg egymásnak
és Szeressétek egymást, és máris tiétek Isten országa.

Isten földi világának csak akkor lehet valós tartós
békéje, ha az emberek értik ezt az áramlatot.
A Szeretet ha kitérsz és nem gyűlölködsz.
Ha partnerként nézel a világra, ha rájössz hogy a
rossz is téged segít, mert elmédet kitárja.
Minden Istentől való..Minden az egyből ered.
S ez az egy a mindenen áthidaló Szeretet.

Ne hidd hogy ő az ellenséged, Ő a békéd kulcsa.
Nem kell senkinek a nyakába ugrani, nem ez
a Szeretet. Csak annyi hogy minden történést
így közelíteni meg. 
Ne gyűlölj zsigerből, és akkor már majdnem Szeretsz.

Ha a dolgok mögé mindég a rosszat látod.
Csak a Szeretet ellen hangolod földi valóságod.
Én őszintén ebben az energiában szeretnék élni. 
Jézust követni..s eszerint élni.
Ha valaki mindég azt bizonygatja
hogy rossz vagyok nem esik ez jól nekem
Előhozhatja tüskésebbik Én felem.
Ebből is látszik én sem vagyok készen.

Nyugodtan tisztán átgondolva....
Továbbra is csak a Szeretet erejében hiszek.
Végső békénket  ez a tiszta energia hozhatja meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése