2017. szeptember 8., péntek

Az Én Utam, a te utad......


Lelked szavát a csendben találod meg.
Amikor nem gyötörnek ártó gondolatok, amikor egy vagy Velem! 
Mikor a Belém helyezett bizalom örök és megingathatatlan! 
Az Örök Egység Forrása vagy, amely egy tőből fakad, a Szeretetből. 
Az Enyéimnek hirdetem: - Én Vagyok az Út az Igazság és az Élet! 
Aki Bennem és Általam magában megtalálja, azé az Örök Élet!

A mai világban társtalanok vagytok, és ez a társtalanság súlyos nehezékkel nyomódik rá lelketekre, bélyeget nyom. A fájdalom, a kitaszítottság bélyegét, és ezzel a pecséttel élitek legtöbben életetek. 
Miért van társ, ha társtalan vagy? 
Hol van a szeretet, a megnyugvás érzése, a Belém helyezett bizalom? 
Én a szívekben élek. A csendes szívekben, tettekben, amit a Belém helyezett cselekedetek, hit által válthattok valóra!
Az Én Utam, a te utad! Aki Engem választ, az Én Igéim szerint él, azt előtérbe helyezem, életében irányt mutatok. 
Ez az irány általában eltér a megszokott iránytól, hiszen nem azért vagytok ti emberek, hogy egymást kövessétek, hanem azért hogy az Én Utamat járjátok!
Csendes szívekben élek, az Én szeretetem soha nem kérkedő. 
Csendben is lehet ugyanúgy szeretni, mint rajongva, ujjongva.
Aki az Én Utamat válassza, nem könnyű az élete. 
Meg kell vívnia önmaga csatáját, míg az Ego háttérbe kerül. 
A környezete csatáját, és kiközösítését. 
Különcnek tarthatnak, együgyűnek, (hiszen most más a trendi) és azt követni kell. 
Az elvonult ember, egy bölcs és beépíthető szemléletet állít fel. 
Azok az emberek, akik a társadalom örök körforgásában ide - oda rohanva élnek, ezt a szemlélet módot és egyetemes bölcsességet, rálátást képtelenek elsajátítani. Nem tudják beépíteni életükbe, és ezért inkább megtagadják, az élet egyszerűbb oldalát válasszák. 

Az út az önmegismerésen keresztül vezet!
Nem kívülről befelé kell építkezni, hanem belülről kifelé, ez már egy régi igaz mondás. 
Amit kívülről építesz befelé, az előbb utóbb összedől, hiszen nincs biztos alapokra helyezve!
A megélés és a beépítés mindig a hitet erősíti! 
Nem mástól, magadtól kell hitelesnek válnod! 
Míg a bentről kifelé haladó munkát, erős hit, és bizalom építi fel.
Nem mondom, hogy itt nincs megingás, sors vesztettség. 
Isten határtalan kegyelme a legüldözöttebb embert is kiszabadítja a bajból. Az alagút végén meglátod a fényt.
A te saját tapasztalatod, megélésed által látod meg. 
Nem azért mert megmutatták. 
Sokan úttalan utakat jártok. Akihez nem ér el a Hangom elveszik a sűrűjébe, mert a saját hangját sem hallja meg, - hisz nem tudok rajta keresztül megszólalni. 

Testvéreim vagytok, gyermekeim vagytok. 
Úgy szeretlek benneteket mint az Atya a gyermekét, csak a legjobbat akarja. 
Bár idelenn ebben az elzárt földi valóságban, a jó fogalma relatív. 
Örök Életet akartok? Örök körforgást? 
Ki mint hite szerint és érdeme szerint.
Nem hagyom az Enyéimet bántani, a feladat elvégzését megjutalmazom. Most a megmérettetés ideje következik.
A szeretet vallását közvetítem követőim felé! 
Itt már nincs mellébeszélés, nincsenek hamis szavak!

Az ember néha elér tűrőképessége határához és azt hiszi, most elég, - elfordul Istentől. Aztán rájön, hogy nem tud már nélküle élni, hogy úgy kell neki, mint egy szelet kenyér.
A szeletet mindenki maga válassza ki, és hogy milyent választ az csak rajta múlik! Az Én segítségemmel, és Belém helyezett bizalommal, keresztül tudja vinni a Megvalósítás Törvényét. 
Isten áldása legyen veletek és kísérjen utatokon!
A hitetek és a bizalmatok ne fogyjon el! 

Belső Hang által lejegyezte: Lendvay Katalin





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése