2013. február 15., péntek

Segítségkérés Édesanyám gyógyulásáért.


Segítségkérés Édesanyám gyógyulásáért.


Kedves Barátaim, Ismerőseim, Levelezőtárasaim, velem egy úton haladó Testvéreim!

Egy személyes kéréssel fordulok Hozzátok. Eddig még soha nem kértem Tőletek a magam számára semmit, most sem magamért teszem, hanem Édesanyám
Lendvai Lászlóné szül. Gyarmati Jolán 1941.07.28. gyógyulása érdekében.
Február 11.- én életveszélyes állapotban szállították a balatonfüredi szívkórházba, és még aznap beállt nála a klinikai halál állapota, amiből visszahozták.
Hátsó fali szívinfarktust és kisfokú agyvérzést állapítottak meg nála, teljesen összeomlott a keringése, altatták, és a gépek tartották eddig életben.
Jelenleg a veszprémi kórházban van, tegnap már leállították nála az altató adagolását. A szervek működései visszaálltak, ma már kezdi visszanyerni az öntudatát. Ami viszont kritikus most nála az a légzése, sajnos 40 % alatt van. Lassan az oxigént is visszaveszik tőle, és nem tudni, hogy reagál rá a szervezete. Annyit tudni kell róla, hogy Édesapám elvesztése után nem sokkal 1992-ben tüdőműtét következtében a bal tüdejét csonkolták, és most a jobb tüdőnek olyan az állapota, hogy nem tudni, ha elveszik tőle az oxigént, tud-e egyáltalán önállóan lélegezni. Ma volt először olyan az állapota, hogy tudtam vele kommunikálni testbeszéddel, és a kérdésemre, hogy megakar-e gyógyulni, - igen volt a válaszreakciója.
Eddig meg volt kötve a kezem, mert nem tudtam lelke mit is szeretne.
Mivel most már tudom a választ, ezért kérek Mindenkit, aki szíve mélyéből úgy érzi, hogy tudna segíteni a gyógyulásában, és szívesen teszi, az nagyon sokat számítana neki. Akár imával, áldással, vagy távgyógyítással.
Nagyon köszönöm, hogy figyelmet fordítottatok a kérésemre, és előre is mély hálával köszönöm azoknak, akik segítséget adnak a gyógyulásban.
Én tudom, hogy vannak Csodák, hisz már több esetben megtapasztaltam, a legszebb az volt, amikor Kinga lányomat egészségesen visszakaptam.
Köszönöm, Isten áldása legyen Veletek!
Szeretettel: Feketéné Lendvai Katalin






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése