2012. december 21., péntek

2012 december 21-én kinyílik az aranykapu!





 
Új korba lépünk és az éjszaka megszüli a hajnalt!
 
Az Isteni Szent kegyelem energiája átjárja azokat, akik maguk is képesek kegyet gyakorolni!
 
Fontos, hogy tisztába légy ezekkel a Szent folyamatokkal, mert a saját ösvényedet neked kell megnyitnod. A legfontosabb, hogy újra vizsgálj át, minden emberi kapcsolatodat. Engedd, hogy az érzéseid megmutassák, hogyan reagálsz, milyen minőségű érzelem hatja át a köztetek lévő erő teret.
 
A kegy gyakorlása, a belső béke  az Isteni béke megélése, az érdek nélküli szeretet és áldás áramoltatásával valósul meg!
 A kulcs a megbocsájtás , nem tudsz átlépni a fénykapun ha a szívedben , vagy lelkedben bármilyen romboló érzelmi minta lenyomata van jelen! Hiszen a sértettség, harag, féltékenység, elégedetlenség, önsajnálat, mások felett való ítélkezés gondolati energiája és az ehhez kapcsolódód érzések, létrehoznak az asztrálvilágban, saját magad teremtette elementálokat. Ezek  a te lényeid,  te haragodból kialakuló bosszú álló angyalaid, melyeket folyamatosan táplálsz a negatív energiáiddal, ők akadályozzák meg, a belépésedet, az új korba! Ezeket akkor hoztad létre, amikor bárkit megítéltél, bármelyik cselekedetéért.
Ha igazán tisztába vagy a Karma törvényeivel akkor tudod, hogy soha  nem vonzol be olyan dolgot az életedbe, amit te valamikor, valamelyik létformádban el nem követtél magad, vagy mások ellen. A megélésed a sorssá vált tetted!
 
Tehát szembe találkozol újra és újra,magaddal és a saját cselekedeteiddel. Amikor megítéled a másikat, saját magad is ítéled és ezáltal továbbra is bele vagy ragadva a karmikus körforgás béklyójába.
 
Amikor megvizsgálod a kapcsolataid érzelmi mintáit, érezd át a felelősségét, annak, hogy a történetnek  részese vagy, akár tettes,akár áldozat formájában, akár tanúként. Minden ilyen helyzet,  azért született, hogy gyakorolhasd a kegyet!  A másikon, aki te vagy!  Minden emberi kapcsolatoddal játszd végig a folyamatot és a saját sértett én részeiddel is tedd meg! Miután megidézted a Szent Lelket, mond ezt:
 
 
„Én nekiadlak a Szentléleknek, mint nekem egy részemet.
Én tudom, hogy te felszabadulsz, hacsak nem én, akarlak
Arra használni, hogy bezárjam magam.
A szabadságom nevében én választom a te szabadulásod,
Mert én felismerem, hogy mi együtt leszünk felszabadulva.”
A szeretet forrásához folyamodom!
Kérlek bocsásd meg nekem , hogy ezt a történetet bevonzottam!
Sajnálom!
Tudom, hogy ez azért történt, mert tettem én is ilyet, adj erőt , hogy megbocsássak most magamnak, amikor ilyet tettem, amit most velem tettek! Hiszen tudom, hogy az Isteni törvény igazságos, semmi olyan nem történik velem, amit én magam nem követtem el!
Megbocsájtok most magamnak, és kérem azon lelkek bocsánatát, akiket valaha megbántottam, vagy múltbéli, vagy jelenlegi életemben!
Sajnálom, kérlek bocsáss meg!
Szeretlek , köszönöm!!!

Istenem adj erőt, hogy megbocsássak és tudjak fényt és szeretetet küldeni annak, aki engem bántott!
Atyám tudom, hogy minden értem történik, köszönöm a tanítást!
Teljes felelősséget vállalok a történetért, hisz egy vagyok az ellenem vétkezővel!

Sajnálom!
Bocsáss meg!!!
Szeretlek !
Köszönöm!!!!!
   Te egy másik én vagy, azért vonzottalak be az életembe, hogy megértsem a bennem  zajló folyamatokat. Mivel mindnyájan ettünk a jó és rossz tudásának fájáról, a polaritás mindkét véglete megtalálható bennünk! Egyetlen feladatunk van átalakítani a bennünk lévő negatív oldalt, átalakítani a folyamatot, amit az elégedetlenség, harag, sértettség és féltékenység... generál bennünk! Hiszen ez a belső világunkat rombolja!
    Te a másik én, olyan élethelyzeteket hozol létre- amellyel megtalálhatom a belső világomban jelenlévő negatív pólusokat! Meggyógyíthatom magam!
Mivel bevonzottalak az életembe voltam olyan, mint te, az ami benned irritál, az a lelkem mélyén bennem is van! Felelősséget vállalok érzéseimért és meggyógyítalak téged is, mert egyek vagyunk. A szeretet forrásához folyamodom aki segíti mindkettőnk tisztulását, hogy megtapasztalhassuk a határtalan szeretet csodálatos áramlását, mely minden emberi kapcsolatot meggyógyít!
 
„Köszönet neked Atyám, a Te tökéletes fiadért,
És az ő dicsőségében fogom látni az enyémet.”
 
Itt egy öröm teli kijelentés, hogy nincs semmilyen formája az ördögnek, ami túlszárnyalná az Isten akaratát!
Egy örömteli tudomásulvétel, hogy a bűntudat nem érte el sikerét a te óhajod által, hogy az  illúzió ,valós legyen. Engedd el tehát a bűntudatodat, és nem teremtesz bűnt ezáltal, mert nem bélyegzed meg az ellened vétkezőt. Szabad ő is és te is szabad vagy!!!!
És mi más ez, ha nem egy egyszerű kijelentése az igazságnak?
Nézz a testvéredre új reménnyel magadban és megérted, hogy nem tud olyan hibát elkövetni, amely
Megváltoztatná az igazságot benne. Nem nehéz elnézni a tévedéseket, amelyeknek nincs következménye. De amit te látsz, az illúzió , de ha erőt adsz neki , hatalommá válik feletted és felette,a  hatalom, pedig bálványt tud csinálni ,és ennek nincs értelme! Mindenki Isten gyermeke  Isten fia vagy,és ő is az, akit megítélsz! Amíg ez a folyamat zajlik benned, addig te nem kegyelmezel. Így hát akivel ezt teszed, bevésett képzeletté válik számodra és te  a halál jelével, bélyegezted meg.
 El kell engedd el azt akit megítéltél, mert ítéleteddel magad is ítéltetve leszel.
 
Ha meg tudsz neki bocsájtani teljes szívedből, teljes lelkedből, csak akkor de csak is  akkor gyakorlod a Krisztusi Szent kegyet!  
 
Aki vétkezett ellened, ő a te megváltód! Hihetetlenül hangzik ugye?
Ez a te megváltód? Félreérti az ő Atyja az ő Fiát? Amikor  csalódtál benne, tanított téged, aki azért kaptad, hogy gyógyítson, a Te üdvözülésedért, mert a te üdvözülésed a te megbocsájtásod, és megszabadulásod! 
 Újra leírom a te üdvözülésed a te megbocsájtásod és egyben megszabadulásod!!!
 
És amikor te ezt megteszed, akkor kegybe helyezted őt, és mindketten megszabadultok!!! Mert tudd, hogy szerződésetek volt erre, odafent eldöntöttétek, kiosztottátok a szerepeket a te és az ő megszabadulásáért, saját megszabadításodért!
Ilyenkor belépsz az öröm állapotába, mert megszabadultál   Ez az Evangélium, az- örömhír!!!!!
Ha ezt sikerül megcsinálnod, megtapasztalod a  Krisztusi Szeretet Szent fényét!
Eloszlódnak az asztrál lényeid, és a szeretet angyalai segítik az átlépésedet!
Kérd Krisztust:- Legyen a te Mestered ebben a Szent folyamatban  tanítsa neked a feltétel nélküli szeretet Szentségét! Kérd az Atyát akit elismersz a Mindenség Atyjaként, létezőnek, Aki hatalom, tudás, erő és szubsztancia, bölcsesség és szeretet! Bocsássa meg a te illúzióidat, mellyel megbélyegezted ember társad! Kérd, adja neked a tiszta szív hatalmát, az elfogadás erejét. Amikor ez megtörténik te újjászületsz! És  ős is újjászületik a te számodra, nézd úgy őt mintha most ismernéd meg, szemléld őt tiszta szeretettel a múlt nélkül.
És Áldj meg mindent, amit fénytelennek érzékelsz! 
Belépve az új kor, szent aranykapuján!!!!
Amikor a szívedből szeretet árad, megmentője vagy te a világnak!
Amikor a lelked díszbe öltözik, Isten veled örvendezik!
Amikor mosolyt csalsz egy arcra, tiédet Isten simogatja!
Mikor felragyog a fényed, hidd el Isten vezet téged! Kertész Kata Keke!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése