2012. június 16., szombat

Nyisd meg lelked ajtaját


"Amikor úgy érzed, hogy elérkeztél valaminek a határára, és már egyetlen lépést sem tudsz tenni, vagy amikor úgy tűnik, céltalanná vált az életed, micsoda nagyszerű lehetőség áll előtted, hogy minden újrakezdj!
Ez olyan dolog, amire minden lélek képes, ha igazán akarja, és ha képes igaz alázattal elfogadni, hogy csak a saját életét dúlja fel, amikor megpróbálja egyedül kézbe venni a sorsát. Az újrakezdés sikeresebb lehet, ha hajlandó az életét átadni Nekem, és hagyni, hogy Én irányítsam azt.
Adj állandóan hálát ezért az új napért, és új lehetőségért, hogy mindent újrakezdhetsz.
Ismerd fel, hogy Nekem szükségem van rád, és hogy amikor negatív állapotban vagy, elzárod magad Tőlem. Hívj Engem, és Én válaszolni fogok neked. Veled leszek a bajban.
 Felemellek majd, és ráirányítalak a helyes ösvényre, és vezérelni fogom minden lépésedet. ÉN mindig veled VAGYOK." 


részlet: Eileen Caddy: Nyisd meg lelked ajtaját című könyvből







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése