2017. január 2., hétfő

Vér Csaba: Isten üzenete, neked-nektek!




 Isten üzenete, neked-nektek!

Mert én mondom neked, te belőlem vagy, te én vagyok.
Te megkaptad a teremtés szabadságát.
Minden ami a világban,körülötted van,te-ti teremtettétek.
Ne tekintsétek ezeket egyszerűen,jónak vagy rossznak.
Éljetek a teremtő mában !Vezérelje gondolatotokat a szeretet!
Csak az őszinte SZERETETET !
Hidd a bizonyosságod,hogy rajtad múlik a jelen,és a jövő.
Engedd el félelmeidet!
És mind ehhez csak arra van szükség, hogy tudd ezt mert,
TE TEREMTED a valóságod! És a élet nem jelöl ki számodra
más utat mind amit te elgondolsz magadnak!
Bizony mondom neked,te gondolod bele a létezésbe!
Ez a teremtés első lépése.A gondolatod a szülő,aki mindennek
életet ad!
Lehetsz-Tehetsz-Elnyerhetsz bármit amit elképzelsz magadnak!
De vigyázz ! Ha félsz azt vonzod magadhoz amitől rettegsz !
Ne félj semmitől ! Bízz a szeretet hatalmában  !
Mert én azt mondom nektek,Isten mindenné lesz !
És mind az amit megakarok tapasztalni önmagamról,
benned és rajtad keresztül tapasztalom meg .
Ne hidd hogy féltékeny vagyok,aki mindent birtokol,
hiszen én vagyok a minden !
Ne hidd hogy haragvó vagyok,mert szeretlek benneteket,
és nem tudtok semmivel sem meg bántani !
Ne hidd hogy bosszú álló vagyok,kin állhatnék bosszút,
ha egyszer minden létező,én magam vagyok !
Azért adtam nektek szabad akaratot,hogy megteremthessétek
amit megakartok tapasztani.
És nem büntetlek meg azért,ha helytelenül választottál!
Azt mondom nektek,nem fogok ilyet tenni.
Ebben a kijelentésemben rejlik a szabadságod az isteni
(zsarnokság) alól. Ezt a félelmet,vallásaitok által sugallva
 a képzeleted gerjeszti.
Hazatérhetsz amikor csak akarsz,ismét együtt lehetünk.
A velem való együttlét élményét,ismét megérezheted.
Amikor arcodon érzed a szellőt - amikor nyár estén a
csillagos égbolt alatt a tücsök ciripel.
Amikor meg pillantasz egy szivárványt - amikor felsír egy
újszülött - egy csodálatos naplemente utolsó sugaránál,
-egy csodálatos élet utolsó leheleténél.
Mindég veletek vagyok,az idők végezetéig !
Mert Te-Ti... és én, EGYEK vagyunk !!!
Most és mindörökké. Ámen.

Légy a fény hordozója, mert az vagy !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése