2016. december 23., péntek

Fény voltam, fény vagyok




Égi szarvas vezess engem, Napatyához emeld lelkem.
Fény voltam, fény vagyok! Jó csillagunk felragyog!
Fény voltam, fény vagyok! Jó csillagunk felragyog!


Világfába kapaszkodok, világfából erőt kapok.

Fény voltam, fény vagyok! Jó csillagunk felragyog!

Fény voltam, fény vagyok! Jó csillagunk felragyog!

Világfának egyik ágán, ősi múltba utazhatok.
Fény voltam, fény vagyok! Jó csillagunk felragyog!
Fény voltam, fény vagyok! Jó csillagunk felragyog!
Őseinknek jurtájába, ménesünk legszebb lovára.
Fény voltam, fény vagyok! Jó csillagunk felragyog!
Fény voltam, fény vagyok! Jó csillagunk felragyog!
Kakukkfüves pusztáinkon, gyors járású lovainkon,
messze nyargal törzsünk népe, Árpád ősi nemzetsége.
Fény voltam, fény vagyok! Jó csillagunk felragyog!
Fény voltam, fény vagyok! Jó csillagunk felragyog!
Áldott égi szellemek. békét lelek bennetek,
dús erőtök belém árad, utat mutat a csodáknak.
Fény voltam, fény vagyok! Jó csillagunk felragyog!
Fény voltam, fény vagyok! Jó csillagunk felragyog!
Törzsi ének hangja hallik, lelkembe öröm nyilallik.
Fény voltam, fény vagyok! Jó csillagunk felragyog!
Fény voltam, fény vagyok! Jó csillagunk felragyog!
Régen tánccal ünnepeltünk, e dalt együtt énekeltük.
Fény voltam, fény vagyok! Jó csillagunk felragyog!
Fény voltam, fény vagyok! Jó csillagunk felragyog!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése