2012. április 23., hétfő

Megkötő energiák semlegesítése


Megkötő energiák semlegesítése
Fogadalmak, egyezségek, megkötő energiák semlegesítése és törlése a magasabb
spirituális bölcsesség és hatalom megvalósításáért
 
Fogadalmak, egyezségek, megkötő energiák semlegesítése és törlése a magasabb
spirituális bölcsesség és hatalom megvalósításáért
SZÓLÍTOM HATALMAS Jelenvaló Isteni Lényemet, hogy töltsön el
bölcsességgel, ítélőképességgel, szerető szándékkal és erővel, hogy töröljem, mindazt, ami nem szolgálja fejlődésem.

Ezennel a Vagyok aki Vagyok nevében, szabad akaratommal élve, isteni erőmmel:

1. Megszabadulok spirituális növekedésemmel és előmenetelemmel
kapcsolatos mindenféle összes elvárásomtól.
Minden 
nap a pillanatnak fogok élni, és arra fogok koncentrálni, hogy
harmóniába hozzam testemet, elmémet és az érzelmeimet a Magasabb
Lényemmel.


2. Megszabadulok minden egyezségtől, melyeket az anyámmal,
az apámmal, a gyermekeimmel, a mostohagyermekeimmel, a férjemmel/
feleségemmel, a fivéreimmel, a nővéreimmel, a barátaimmal,
az ex-férjemmel/feleségemmel vagy akárki mással kötöttem,
aki a harmadik dimenzióbeli valóságban tart engem.


3. Megszabadulok minden indokolatlan fogalomtól, melyeket
a szeretetre, örömre, békére, harmóniára, biztonságra, bőségre, kreativitásra,
fiatalos életerőre, egészségre, jólétre, öregedésre és halálra
való érdemességemmel kapcsolatban alkottam.


4. Megszabadulok annak a szükségétől, hogy megmentsem a világot
vagy akárkit rajta. Felismerem a küldetésem, miszerint el
kell fogadnom a Mesteri rangomat, és élő, szerető példaként
kell előljárnom mindenki számára, anélkül, hogy bárki felé elvárásaim
lennének.


5. Megszabadulok a testi megjelenési formámmal kapcsolatos
minden előprogramozástól és minden sejt-emléktől.
Követelem az 
Istenadta, születésemnél fogva megillető jogomat a szépségre, az
életerőre, az egészségre és jólétre, tudván, hogy ez a létezésem természetes
állapota, és nekem csak követnem kell a Lélek finom kis
útmutatásait ahhoz, hogy valóra váltsam ezt a tökéletességet.


6. Megszabadulok a kreativitásommal és a munkámmal kapcsolatos
minden elvárásomtól. A munkával járó örömért dolgozok és
alkotok, és tudom, hogy jólétem és erőforrásaim a Szellemtől származnak,
nem az erőfeszítéseimből, hanem csakis az érdemességembe
vetett hitemből.


7. Megszabadulok mindenféle olyan dologtól, amiről úgy tartja
a harmadik dimenzióbeli kormány és intézmény, hogy azzal uralnak
engem. Ők nem tartanak kézben engem vagy a jólétemet és
a biztonságomat. Teljeskörűen fel vagyok hatalmazva arra, hogy
megvalósítsam a biztonságot, hogy teljesen önálló legyek, hogy teljes
mértékben irányítsam a sorsomat.


8. Megszabadulok minden karmikus kétségtől és rossz minőségű
energiától, melyek hátramaradtak önmagamon belül és a fizikai,
értelmi, érzelmi és asztrális testeimben.
Minden feltételt kegyelemmel 
és könnyedén váltok valóra, kiterjesztem magam az
Univerzumba azért, hogy csatlakozzak a Mennyország és a Föld
társ-teremtéséhez.


9. Megszabadulok a Szellemtől és a magasabb birodalmakból
származó tudás, bölcsesség és hasznos információ megszerzésének
képességével kapcsolatos bármilyen téves értelmezésemtől.
Új tudást, 
fogalmakat és bölcsességet szerzek meg azzal a céllal, hogy élő
példaként tanuljak, növekedjek és szolgáljak.


10. Megszabadulok a többi emberrel kapcsolatos minden bírálattól,
minden előítélettől és minden elvárástól, tudván, hogy ők
a saját tökéletes helyükön és fejlődésükben vannak.
Szeretetet 
adok nekik, bátorítom őket, csak akkor nyújtok információt, amikor
megkérnek arra, és figyelmeztetem őket, hogy az én igazságom
nem az ő igazságuk.

Forrás: Ronna Herman-Mihaly arkangyal a feny szarnyain c. könyv részlet






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése