2014. augusztus 30., szombat

Augusztus 27. Nyisd meg lelked ajtaját

Adj hálát mindenért! Tartsd szívedet kitárva, hadd áramoljon belőle a hála soha véget nem érő folyamban. Oly sok dolog van, amiért hálásnak lehet lenni!
A hála nyitva tartja a szemed, hogy megláthass Engem, és az Én csodáimat.
Így nem mulaszthatsz el semmit, és megláthatsz Engem mindenben, ami történik.
Tudod, hogy életed egy rendszer és terv szerint zajlik, ezért semmi nem véletlen benne. Minden kapcsolat ennek a tervnek megfelelő, és minden cselekedet irányítással történik. Tökéletes hitednek kell lennie ahhoz, hogy képes légy így élni - hitednek abban, hogy az életedet Én vezérlem és irányítom. 
Ez azt jelenti, hogy először mindenedet át kell adnod Nekem, hogy Én úgy használhassam, ahogy jónak látom.
Meg kell tanulnod, hogy csak akkor kapsz meg mindent, ha előbb odaadsz mindent.
Ezt csak akkor tudod megtenni, amikor már megtanultál teljes szívvel, tudatoddal, lelkeddel és erőddel szeretni Engem, mert szeretet nélkül nem tudod megtenni ezeket a lépéseket, nem tudod élni ezt az életet.
Tárd ki hát a szíved, és szeress!

Eileen Caddy: Nyisd meg lelked ajtaját


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése