2013. december 22., vasárnap

A háziasszonyok felelőssége





Piroska Nagy Nádasiné: A háziasszonyok felelőssége 2009.02.25
Ez a nap is olyan volt mint a többi. Ebédet főztem, sütöttem a családomnak. Közben csapongnak a gondolataim kontroll nélkül.
A fiam pont akkor lépett be a konyhába, amikor a mézes krémes lapjait kezdtem nyújtani. Azon tűnődtem, hogy édesanyám milyen finomat tudott sütni. Bezzeg nekem nem sikerül soha olyan finomra. Biztosan azért, mert elég ragadós ez a tészta és nem szeretek vele dolgozni. Ja ,persze ha azt gondold, hogy ragadós tészta, akkor az ragad is rendesen. Dühös lettem és már majdnem a kukába került, amikor a fiam megszólalt. - Anya ugye nem akarod megmérgezni a dühöddel a családodat.
- Mi csoda, ezt meg, hogy érted.- kérdeztem vissza. - Minden érzésünk hat mindenre.
A dühöd energiáját belesütöd a süteménybe. Végy néhány mély levegőt, fújd ki a feszültséget, dühöt és változtasd meg a gondolataidat. Gondolj arra, hogy szeretettel készíted el ezt az édességet és lásd, hogy milyen finom.
 Lásd, hogy egészségesek és energikusak leszünk ha ebből eszünk. - Igazad lehet- válaszoltam mosolyogva. Pontosan azt tettem amit a fiam mondott. Újra gyúrtam a már meglévő tésztát és közben nagyon figyeltem a gondolataimra. Hihetetlenül finom sütemény lett belőle. Olyan, mint amilyet édesanyám tudott sütni. Elgondolkodtam, hogy talán pont ez a hozzávaló hiányzott a receptből. KÉSZÍTSD SZERETETTEL, FIGYELJ A GONDOLATAIDRA ÉS ÍGY TÖKÉLETES LESZ AZ ALKOTÁSOD! Jó sütés főzést kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése