2013. január 10., csütörtök

Tudatos Élet a jelenben, (pozitív megerősítések)





Tudatos Élet a jelenben, (pozitív megerősítések)

Az Élet forrásából fakadóan együtt élek és rezgek környezetemmel.
Ennek következménye, hogy mindent az adott időben cselekszem,- és cselekvéseim meghatároznak engem.
Én irányítom életem folyását, de a bennem élő Isteni vezérli utam, mert átadtam életem irányítását Tudatos Énemnek, s Ő mindig megfelelő időben és helyen cselekszik,- áramlásban vagyok a Teremtéssel.
Mindig ott vagyok ahol szükség van rám,- belső Isteni Vezetésem irányít, de ehhez figyelnem kell a bennem lévő áramlásra, - ami a megfelelő helyre és időbe visz el engem.
Tudatos elmeként élek saját világomban.
Tudom, hogy mi a célom, mit akarok. Mi az, ami számomra boldogságot okoz, s mi az, amit lehetőség szerint el akarok kerülni utam során,- kivéve azt az esetet, ami tanulási folyamatként, tapasztalásként szerepel és jelen van az életemben.
A bennem élő Isteni szétárad bennem, kiteljesedik bennem,- így már szerves része Vagyok a Teremtésnek, - együtt hatok a Mindenhatóval, részét képezem.
Tudatossági szintemnek megfelelően haladok előre, és építem be megoldandó feladataimat.
Semmi sem történik véletlenül, mindennek oka van.
Keresem az élet értelmét és összefüggéseit melyek hatással vannak rám.
Tudatos elmeként létezem,- áramlásban Vagyok, - részt veszek a Teremtésben.
Tudom, hogy minden az adott időben történik, s ennek megfelelően alakítom életem.
A véletlenek tárháza végtelen, - különböző összefüggéseket tartalmaz, amelyek eleve elrendelt események.
Nincsenek véletlenek, így nincsenek véletlenül történt dolgok.
Mindennek van értelme és mélyebb összefüggése, levetülése.
Tudom, hogy a véletlenek számomra kihívást jelentenek,- megoldandó és felismerendő feladatot,- történéseket,- magasabb összefüggéseket.
Utam a Fény felé tovább folytatom és nyitottam várom a mélyebb felismeréseket.
Felelős saját tetteimért Vagyok, és ennek tükrében cselekszem, és élem életem.
Megtervezem a napom,- Tudatos Elmeként megerősítem magam,- feltárom a lehetőségeket.
Tudatos Elmeként élek saját világomban,- így a felelősség csak engem terhel.
Áldás!

A fenti megerősítéseket pár évvel ezelőtt írtam le, de szerintem most is nagy aktualitása van.
Áldás legyen napotokon!
Szeretettel: Feketéné Lendvai Katalin



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése