2013. január 29., kedd

Nyisd meg lelked ajtaját,- január 29.

Készen állsz arra, hogy változtass az elképzeléseiden és a gondolkodásodon?
Fel vagy készülve, hogy fenntartások elfogadj valami újat?
Vannak lelkek, akik rugalmasak, és a változtatást, az új elfogadását a legnagyobb könnyedséggel képesek végrehajtani, míg másoknak ugyanaz komoly nehézséget jelent, és életükben gondot és feszültséget gerjeszt. Vagy éppen mozdulatlansághoz vezet, amely csaknem ugyanannyira rossz.
Bátornak kell lenned, új utakra kell lépned, új és még felderítetlen vizekre evezned, de félelmet nem szabad érezned.
ÉN vezetlek téged azokra az új és felderítetlen vizekre, és nem hagyom, hogy bármi baj érjen.
Fogadj el Engem állandó vezetődnek és társadnak.
Senki nem kért téged arra, hogy vezető nélkül merészkedjél azokra a felderítetlen vizekre.
ÉN VAGYOK a te vezetőd, és soha nem hagylak magadra.
Tökéletesen bízz Bennem!
Ha az út göröngyös, ne félj: ha veszélyes, ne törődj vele.
Én végig foglak vezetni rajta.
De nem szabad elfelejtened, hogy engedned kell, hadd vegyem át Én az irányítást, és nem állhatsz ellen!


Eileen Caddy: Nyisd meg lelked ajtaját



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése