2017. január 23., hétfő

Vér Csaba: Hálás vagyok

Hálás vagyok a testemnek !
Mert Ő az ez életi oltár..
Mely Isten temploma
S így most  engem szolgál !
Mozgat...láttat , így
általa létezem .
S a csodálat tárgyaként....
itt van mindjárt a két kezem .
Nézted e...figyelted e már....
ahogyan koordináltan mozog ?
Fog fordít ..csavar , Simogat,
emel - arrébb tol , vagy éppen
hívogat . Simít és perdít..
feldob ... elkap.....vagy kirepít .
Így vagy úgy...................
A két kezem egy csodát teljesít !
A csoda az élmény hogy létezem .
Járok...ha akarok futok , dolgozom
pihenek úszok , és ezt mind élvezem !
Örülök e földi létnek , azért hogy most
itt vagyok ! S hogy minden szervem hűn
szolgál ....ezért Én nagyon hálás vagyok !
Köszönöm a testemnek hogy jelen van  velem !
Hiszen Lelkem útja , amin most járok...egy
hű egészséges testet érdemel .
Mert e test a járművem...az örömöm
e lét kifejezésének eszköze s tárgya .
Eljövendő Pillangó létemnek
őrzője , egyúttal otthona és a bábja .
S ha a test elmúlik...a pillangó kirepül...
S a (bábban) tapasztalt élményeket
ő mind magával viszi .Azért majd emlékszik....
Hogy e földi kalandját a testének köszönheti !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése