2016. január 8., péntek

Az élet örökös körforgásában, ahol most vagyok, minden teljes, egész és tökéletes




Az élet örökös körforgásában, ahol most vagyok, minden teljes, egész és tökéletes.
Minden ember, így jó magam is, korlátlanul részesedik az élet határtalan gazdagságában és teljességében.
Szeretettel tekintek vissza a múltra, és kész vagyok a régi tapasztalatokból okulni.
Nincs jó, vagy rossz, helyes, vagy helytelen.
A múlt lezárult, végérvényesen.
Számomra csak a jelen pillanat létezik.
Szeretem magam, amiért képes vagyok a múltat hátrahagyva, kiteljesíteni magam a jelenben.
Megosztom veletek aki vagyok, s amim van, hiszen lélekben mindnyájan egyek vagyunk.
Világomban minden rendben van.- Louise L, Hay- Éld az életed!
Selyemkép: Feketéné Lendvai Katalin- Isteni Szeretet



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése