2013. június 9., vasárnap

Jelen pillanatban élni




2013. június. 8.


Jelen pillanatban élni azt jelenti, hogy együtt rezdülsz a Teremtéssel.
Átadod mgad az Isteni Forrásnak, annak a Létezésenek , melyből teremtődtél.
A mostba, ebbe pillanatba helyezed bele magad, nem gyötörnek kétségek, fél-elmek az elkövetkezendő napokat, a jövődet illetően.
Hiszel Isten, a benned élő Fény Forrásában, hogy mindent megteremt amire szükséged van.
- Átadom magam az Isteni Vezetésnek, teljesedjen be bennem az Isteni Akarat.
Áldott Fény tisztíts meg engem, oldd fel a még bennem lévő kétségeimet, fél-elmeimet, amely elzár ÖnMAGam isteni Forrássától. 
Tisztítsd meg az utat előttem, és kérlek mutasd mi az, amit a mai nap is megakarsz valósítani általam. 

Áldással és Fénnyel teli ölelléssel kívánok nagyon szép napot! 

Kérem ne felejtsük el ma este 19 órakor találkozunk lélekben hisz Nemzeti Imanap van. 
Szívünkben gyújtsuk életre a lángot, mely minden magyarért lobog, legyen az határon innen és túl!  Küldjünk Fényt és teremtő segítséget az árvíz károsult területeken élő embereknek, állatoknak, élővilágnak,- mondjunk imát az árvízi károk elkerüléséért.
Áldás! Áldás! Áldás!

Amint mondom néktek, ÉN VAGYOK az ÚT, amelyen keresztül MENNYEI ATYÁMHOZ megtérhetsz. 
   Ez az út azonban nem könnyű, éppen ezért már az út kezdetén figyelmeztetlek, hogy ne hibáztass ha tövisek szúrják kezedet, vagy lábadat tüskék sértik fel.
Senki nem ad bizonyságot számodra arról, hogy utad könnyű és kényelmes lesz.
Éppen ezért csak úgy vállald a VELEM való utad, ha készen állsz az együttműködésre.
Jól és alaposan gondold át a dolgot, nehogy nagyobb feladatot vállalj, mint amit lelked érettsége folytán képes lennél teljesíteni.
Nekem nem gyávákra, hazugokra, számítókra van szükségem.
Akikre szükségem van,- azok a melegszívűek, a félénkek de hívők, és a RÁM hagyatkozók, akiknek szíve telve van az isteni bizalommal és ráhagyatkozással Irányomban. Csak az ilyenek kövessenek ENGEM, mert különben az út amelyet bejársz,- számos, általad nem vélt akadállyal és buktatókkal lesz megtűzdelve, amit emberi mivoltod által képtelen leszel a helyes útra terelni. 
      Megtérésre és Kegyelemre mindig van út és lehetőség.
Ezért a bűnösösöket is MAGAMHOZ emelem. Irgalmasságom által, új, élhető életet nyújtok számukra, amelyben a kegyelmi megnyilvánulás által jó útra térhetnek,- amelyre ÉN áldásomat adom.
 
VEZZESSÉTEK HOZZÁM a LELKEKET, HOGY AZ ÉN SZENTSÉGEMBEN FELOLDÓDVA EGY ÚJ UTAT JÁRJANAK BE, AMELYBEN ÖNMAGUKRA TALÁLNAK.
Ámen. Így legyen!Lejegyezte: ÁhimRé
Feketéné Lendvai Katalin


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése