2013. május 28., kedd

Segítség kérés továbbítása

Kedves Olvasók egy e-mailben érkezett Testvérünk kérését továbbítom Önöknek:

Kedves Lendvay Katalin Úrhölgynek!


Attól félve, hogy előző levelemet technikai problémák miatt nem kapta meg, újra írok. Kettős tisztelettel és szeretettel köszöntöm. Egy kedves hithű, keresztény  Felvidéki barátom nagy bajban van,  közelmúltban autóbalesetet szenvedett, egy magyarországi polgár hajtott belé autóval. A nagy műtét arra fog irányulni, hogy megmentsék a jobb kezét és így újra használni tudja az ujjait is.
Nemrég elvitték,  egy speciális vizsgálat elvégzése céljából külföldre mert Szlovákiában ezt nem tudták megcsinálni, majd visszaszállították. A professzor azt mondta,hogy  nagyon le van gyengülve, bőségesen kell táplálkoznia és sok gyümölcsöt és multi vitamint kell ennie és 2 kizárólagosan ő általa felírható erősítő, infúziót kell kapnia, ami darabonként 145 euróba kerül, hogy mielőbb megerősödjön, és megkezdhessék, a műtétet..
A biztosító egészében nem téríti a műtét költségét,  a betegnek  220  Euróval kell ehhez hozzájárulni,   valamint fizetnie kell a 2  infúziót 290 Eurót és a 14 napon keresztül az utókezelések, rehabilitáció céljából a napi 15 eurót a kórháznak összességében   735 Eurót.
Nagyon szépen kérem, ha tud küldjön neki egy kis segítséget.

Minden egyes erre a célra felajánlott pénzbeli támogatást , előre is hálás szívvel köszönök a nevében.

Mivel mindent euróban kell fizetni Szlovákiában, így megadom az euró számlaszámomat arra gondolva, hogy talán tud segíteni rajta

Szilas László
2500 Esztergom, Percz u. 3.
SWIFT code: OKHBHUHB
Chips Univ. Id: 295491 (Additional Routing codes)
H-1051, Budapest, Vigadó tér 1.
IBAN: HU89 1040 3648 6848 5557 4854 1022

Forint küldése esetén az alábbi számlaszám használható, ami a Kereskedelmi és Hitelbanknál van vezetve:
10404247 93276740 01270000


Én megértem, hogy célszerű lenne igazolást is mellékelnem a kórházi kezeléséről, de sajnos azt nem tudok küldeni, mert azt mondta, hogy ő senkitől sem fog segítséget kérni, inkább egyik végtagjának elvesztésével fogja  leélni az életét.

Én egész életemben a jóra törekedtem. Régebben Esztergomban a Magyar Róma Könyv és Kegytárgykereskedés üzletvezető helyettese voltam  amikor betértek hozzánk  a kedves Apácák és Szerzetes és Paptestvérek és kiváló tanáraim és azt mondták, hogy határon túl élő magyar testvéreinkhez  utaznak mindig küldtem velük ingyen ajándékba szentképeket, Magyarország szépségeit bemutató képeslapokat, hogy osszák ki nekik.
Egykoron az áldásos munkát végző Magyar Szeretetszolgálat könyveit is árultuk. Kozma Atya néhány kedves sort is írt nekem emlékül a Főszékesegyházi Könyvtárba mindig elkalauzoltam és mindig és mindenkor mindenben lehetőségeimhez mérten segítettem és támogattam  egy kedves csángó magyar testvérünket. Egyidejűleg megragadva az alkalmat, különleges tiszteletem és megbecsülésem szimbólumaként szeretetettel mellékelem  az alábbi kiadványt, amelyet Boldog II. János Pál Pápánk első Magyarországi látogatásának tisztelete alkalmából jelentettem meg és az ősi Lengyel- Magyar barátság szellemében lefordítattam Lengyelre és elküldtem a Vatikánba.

Mondanom sem kell, hogy mennyire jólesett ez a gesztus neki.




További szép napot kívánva, maradok őszinte tisztelettel és nagyrabecsüléssel:


Szilas László


Szilas László
Percz utca 3.
H-2500 Esztergom
MAGYARORSZÁG




A kérés továbbításáért hálául ezt a gyönyörű videót kaptam:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése