2012. június 18., hétfő

Nyisd meg lelked ajtaját




Június 18. 
részlet: Eileen Caddy: Nyisd meg lelked ajtaját című könyvből


Az elkövetkező időkben sok, egymásnak ellentmondó eszme, gondolat és irányzat jelenik meg. Mindezek alaposan próbára tesznek majd téged, és magadra leszel utalva.
Ne akarj belekapaszkodni minden utadba eső szalmaszálba.
Egyszerűen keresd a támaszt önmagadon belül, merítsd erődet Belőlem, és haladj utadon békében.
Minden kétség és félelem eltűnik a lelkedből, s te ott állsz majd sziklaszilárdan, belső bizonyosságod tudatában. Jottányit sem számít majd, kint milyen erővel dühöng a szél és a vihar, mert téged a külső világ érintetlenül hagy.
Akkor van rád szükségem, amikor erős és bátor vagy, és az igazságot a lelkedből ismered, ezért azt senki nem veheti el tőled.
Ne engedd, hogy a világban jelenleg tomboló konfliktusok és elkeseredettség örvénye magával rántson.
Találd meg önmagadon belül a béke menedékét, és ismerj meg Engem, mert ÉN VAGYOK számodra a horgony.
ÉN VAGYOK számodra a biztonságos rév.
Engedd, hogy békém és szeretetem megtöltse a lelked, és körbeöleljen!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése