2012. május 31., csütörtök

Aki parancsaimat megtartja, ahhoz elmegyek, és kinyilatkoztatom magamat


                                                                                               


Amennyiben felém fordulva, szavaimat hallani kívánjátok - engedjétek meg, hogy minden helyen, minden időben, és minden élethelyzetben: örömben és bánatban, szükségben és a test és lélek minden gondjában beszéljek hozzátok. Én beszélni akarok hozzátok, és hallja meg mindenki, aki várja beszédemet. Mert azt az ígéretet adtam, hogy kinyilatkoztatom magamat annak aki szeret, és parancsaimat megtartja. Tehát aki törekszik felém, és szeretetben él.
Aki parancsaimat teljesíti - az beszédemet is felismeri, elfogadja kinyilatkoztatásaimat, és boldog lesz ha beszélek hozzá. Boldoggá teszi a tudat, hogy a szeretet szavait hallja tőlem, bensőségesebben törekszik, és a csöndben mindig kérőbben figyel szavaimra. Szívét kinyítja, magam megyek el hozzá, és lakást veszek szívében, összekapcsolódok vele, és állandóan érintkezésben leszünk.
És ti emberek, akik a földön éltek, erre az állapotra törekedjetek:
A szó által állandó kapcsolatban legyetek velem, és ezt a kapcsolatot gondolatban hozzátok létre, és boldog egyesülésben élvezzétek, hogy részesültök testemben és véremben. Azaz, szavaimat a maguk erejével vegyétek át. Ha ezt az állapotot elértétek a földön, nyugodtan érezhetitek magatokat az én gyermekeimnek, és minden ügyetekkel hozzám jöhettek - mint gyermek az atyjához. Tudnotok kell, hogy szeretlek, semmiféle földi nyomoruságban ne féljetek. Ne érezzétek magatokat elhagyatva, mert én állandóan veletek vagyok. Minden lépéstekre vigyázok, vezetlek és óvlak, és teljesítem minden kérésteket, amit szellemben és igazságban küldtök felém. Mert hallom hívástokat, akármilyen titokban külditek is felém. Mert szeretlek titeket, kik azt az akaratot hordozzátok magatokban, hogy hozzám érkezzetek. Szeretetem tulságosan is nagy, és nem engedem meg, hogy tévedésbe jussatok amikor a keresztutnál nem tudjátok, hogy merre forduljatok. Egész szeliden a helyes útra terellek. Fogom kezeteket nehogy megbotoljatok, megvilágítom utatokat, amint a sötétségben már nem ismerítek fel Hangomat, mindig újra megkapjátok, és ez adjon bizonyosságot, hogy nálatok vagyok. A földet csak átmeneti állomásnak tekintsétek, hogy rajta azt a fokot elérjétek, ami lehetővé teszi közelségemet. Ha ezt elértétek, földi vonatkozásban már ne féljetek semmítől, célotokat visszavonhatatlanul eléritek, mert előjegyzést kaptatok szellemi Birodalmamba való belépésre.
Ne ijesszen meg ami földi vonatkozásban még rátok terhelődik, mert az csak rövid átmeneti idő, amit nem egyedül tesztek meg, hanem az én állandó kíséretemben, és épp ezért védve vagytok minden rossz ellen. Feltétlenül enyém az a szív, ahol lakást vettem magamnak. És ami átment az én birtokomba, azt már örökké nem engedem el magamtól.
Élteteket tegye könnyebbé ez a biztosíték, higgyétek, hogy így van, és érezzétel magatokat állandóan gyermekemnek, aki vezetésem alatt biztosan visszatér az atyai házba.
Ámen.

Bertha Dudde közlései
B.D.Nr.: 4107        1947. 08. 19. 
Forrás: http://www.berthadudde.hu/HTML/abelsohangj.htm
                                                                                       



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése