2012. május 10., csütörtök

AHITÓ PAJZS





Annak nevében, hogy vagyok aki vagyok, hívom a fény seregeinek oltalmát és megszólítom a szíriusz-béli arkangyali csoport fényküldötteit,
kérem, hogy építsék fel, vagy erősítsék meg körülöttem a mester listámon található lelkek, személyek részére, valamint minden olyan helyen ahová valaha felépítettem az ahitó pajzsot, a kozmikus fény magma-anyagából.

Ez a pulzáló fényből felépített, minket buborékként körülvevő fényforrás, űzzön ki és verjen vissza minden alacsony rezgésű energiát, asztrális és mágikus hatást, de a fény számára az életet és egészséget erősítő energiák számára minden koron át-átjárható maradjon!

A pajzs felépítése:

-         helyezd a kezedet a solár csakrára és érezd, hogy ez a folyékony anyag pulzál, melegszik
-         jobb kezeddel az óramutató járásával megegyező irányban 6-szor körözz, majd a solár csakra magasságában hozz létre egy körgyűrűt
-         jobb kezedet emeld a korona csakrára, bal kéz marad a szolár csakrán és képzeld el, hogy kezeiddel széthúzod a felépített fénygyűrűt a korona csakra fölé és a talpad alá.

Az Ahitó Pajzs leírását Búvár Irénkétől kaptam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése