2018. szeptember 18., kedd

ÉN VAGYOK


ÉN VAGYOK a szeretet. Ahhoz, hogy ismerj Engem, szívedben szeretetnek kell lennie, mert szeretet nélkül nem ismerhetsz Engem.

Tartsd a szeretetet szabad áramlásban, és tanuld meg szeretni, amit csinálsz: szeresd a környezetedet, és szeress minden lelket, aki körülötted van.
Szeress, és soha ne számold, mi mennyibe kerül: soha ne várj jutalmat. Szeretetből soha nem lehet eleget adni, ezért ne félj, hogy sokat adsz: ne is próbáld emiatt megállítani a szeretet áramlását, mégakkor sem, ha durva visszautasításban van részed. Ilyenkor könnyű bezárni a szíved, és visszahúzódnia sértéstől való félelmedben. Ne tedd ezt!
Így csak keménnyé és rideggé válsz, és ilyen állapotban soha nem leszel képes egy másik léleknek segíteni, mert senki nem vonzódik olyasvalakihez, akinek kérges, szeretet nélküli szíve van.
A szeretet kapcsán légy bölcs és megértő, így tarthatod meg a tökéletes egyensúlyt. Az életben az elsődleges lecke az, hogy megtanulj szeretni. ne vesztegesd hát az időt, hanem gyorsan tanuld meg ezt a leckét! (Eileen Caddy: Nyisd meg lelked ajtaját)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése