2018. szeptember 5., szerda

A Tudat és a Szív összekapcsolása által fejlődik ki az Új Értelem...


A Tudat és a Szív összekapcsolása által fejlődik ki az Új Értelem, az Új Tudatosság, amely meghozza számunkra, hogy itt a FÖLDÖN kiteljesítsük magasabbrendű szellemi Önvalónkat, kiteljesedett és boldog életet élhessünk.
Azonban ehhez még sok mindent kell megtennünk.
Keményen kell dolgoznunk magunkon, nem utolsó sorban szembenézni magunkkal, a felmerülő hiányosságainkkal, esetleges félelmeinkkel, s még fel nem oldott megkötéseinkkel. De ha eltökélt szándékkal haladunk előre, shitünket Istenbe vetve nem adjuk fel, akkor előbb-utóbb célba érünk, MEGÉRKEZÜNK,- HAZATALÁLUNK. És ebben a HAZATALÁLÁSBAN már felhőtlen boldogság van, a földi viszonylatban kiteljesedett isteni Önvaló,- az Isteni ÉN, aki végtelen távlatokat nyit meg az emberiség előtt.

"Magukrahagyottak"
Az idők szárnyán továbblibben a gondolat.
Sötét fátylat húz a keresőre.
Fény villan, s újabb gondolat.
- Isten, hol talállak?
S Isten halkan szól,- Itt VAGYOK, s mindig is itt VOLTAM veled.
Saját árnyaid takarták el a Fényt előled.
- Isten, hol vagy, s merre talállak?- kiállt fel újra elkeseredetten a lélek.
- Itt bent,- a SZÍV TUDATOSSÁGÁBAN.
Hisz EGY VAGYOK veled,- veled együtt LÉTEZEM,- alkotok, szomorkodok, vigadok…
Csak keress, kutass, s megtalálsz ENGEM,- hisz ÉN veled együtt, s benned LÉTEZEM.

Fotó: Pinterest



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése