2018. március 20., kedd

Boldogasszony üzenet 2018. március. 20. Magyar Nők most hozzátok szólok.



Én vagyok a mosoly az Asszonyok szemében, a csillogás, a kelő Nap fényes sugara.
Én vagyok a lágy szellő, mely megsimogatja az arcodat.
Én vagyok a Mindenséget átható öröm, boldogság.
Az Életet adó virágzás, a rügyfakadás, a tavasz fuvallata, a lágy szellő érintése, a föld illata.
Én vagyok a megnyugvás, a béke, a mindent átölelő szeretetből fakadó kegyelem.
A rigó dala, a tücsök ciripelése, a lágy mező, a ringó kalász, …és még sorolhatnám, hogy mi vagyok.
Egy biztos, hogy mindenhol és mindenben ott vagyok.
Boldogasszony Vagyok.
Erőt adó, hitet adó, reményt adó, poraiból feltámasztó.
Most ebben a minőségben szólok hozzátok.
Eljött az idő, hogy rákapcsolódjatok a magasabb szeretet hullámra, mely megérkezett s körbeöleli Földetek. Sok ember szívében már kihunyt a szeretet.
Elaludt a láng, mely életet adó, s fásultság, közöny járta át a lelkét, és ezt most is súlyként hordozza magában.
Ha nincs nyitva a szív, nem tudsz jó döntéseket hozni, mert nem tudsz kapcsolódni ahhoz az isteni forráshoz, mely körbe ölel.  Nincs benned éltető erő, nem tudsz mélyen kapcsolódni önmagad belső isteni forrásához sem.
Magyar Nők most hozzátok szólok.
Adjatok utat a bennetek lévő virágzásnak!
Engedjétek, hogy a lágy dallam megszólaljon lelketekben és átvegye az akkordot, melyet ha kéritek belétek ültetek.
 Nyíljatok meg felém, forduljatok felém, s végtelen bizalommal hajtsátok fejeteket az ölembe, olyan bizalommal, mellyel a gyermek hajtsa fejét édesanyja lágy ölébe.
Ez az anyai öl biztonságot nyújt számotokra.
Szíveteket megnyitom, fájdalmaitokat begyógyítom, feltöltelek benneteket a végtelen szerelmetesség érzésével. 
Feloldom a terhet, leveszem rólad a súlyokat, életedbe irányt mutatok.
Tanítalak, nevellek, szeretetre nevellek. Mert nagy szükség van ebben az Országban a szeretetre, a lágy női, asszonyi mindent átölelő szeretet áradására.
Csakis ti tudjátok begyógyítani a sebeket, megnyitni a szíveket, s ez nemcsak a személyes életetekben van így, hanem a közösség által összekapcsolódott élettérben is.
Ne erősek legyetek, kemények, hanem szeretettel teltek, öntudatosak, de ugyanakkor lágyak és kedvesek, virágzóak.  Így tudjátok megnyitni a szíveket, begyógyítani a sebeket, megérteni, átérezni egy ember életét és benne betöltött szerepét.
Egy olyan időszakban vagytok, mely meghatározó a számotokra.
Kapcsolódjatok össze a Szeretet Forrásával és engedjétek, hogy ez váljon meghatározóvá életetekben.
Lágyítsátok meg a férfiszíveket, gyógyítsátok meg mélyen elszenvedett sebeiket, sérüléseiket, melyeket az idő forgatagában még maguk elől is egyre mélyebbre és mélyebbre nyomtak el, mert ők erősek és méltóságteljesek.
Ne akarjátok rájuk erőltetni magatokat, a ti bevett és megvalósított elképzeléseiteket.
Ezzel náluk semmit sem értek el.
A lágyság, a megértés, a szeretet az, amely közelebb hozza szíveiteket egymáshoz, és e lágy, mindent átölelő feltétel nélküli szeretet minőség és elfogadás erőlködés nélkül begyógyítja a legmélyebben megsebzett szívet.
Te légy az adó, de ugyanakkor ne légy elváró, meghatározó, beszabályozó, kérkedő.
Mindig tud hol a helyed, hol és meddig mehetsz el .
Az élet most a virágzásról szól, így hát ti is virágozzatok. Adjatok teret magatokban a szépségnek, a jóságnak, a lágyságnak, a mindent átölelő szeretetnek.
A Szív Országában éltek, Szívvirággá váljátok, mely magából ontja illatozó szirmait.
Lágyságával utat mutat, erőt ad, szeretet és biztonságot  ad,- mert te légy az, aki Én Vagyok ,és létezz Bennem és Velem.
 Általam töltsd be a mindenséget, virágoztasd fel az Országot, hisz mindegyikőtökben benne Vagyok, Élek, és Szeretek, ha kell sírok és zokogok, de veletek Vagyok.
A Magyar Nő meghatározó szerepet tölt be a Mindenségben.
Olyan kódokat hordoz MAG-ában, mely lehetővé teszi számára, hogy ebben a korban a minőségét meghatározó életet éljen.  Példát mutasson a körülötte élő nemzeteknek.
Szíved szeretetében benne Vagyok, Egyet alkotok veled, benne Vagyok a mosolyodban, a szemed csillogásában, az ölelésedben, a mindent és mindenkit átölelő szeretetedben, a gyermekedben , a szerelmedben, mindenben ami a fontos és élő számodra.
Tarts meg Engem, s én is megtartalak végtelen szeretetben.
Áldás! Áldás! Áldás!


(Sajnálom, hogy nem tudom átadni számotokra, és még szavakba sem önteni  azt az érzést, ami a belső hang megszólalása előtt és közben éreztem a szívemben, a lelkemben.
Talán ha összekötitek soraimat Enrico Szív-Virágok dalának
  http://www.enricomusic.hu/25.php
meghallgatásával ízelítőt kaptok belőle. Áldás!)

Belső Hang által lejegyezte: Feketéné Lendvay Katalin
2018. március 20. Kikelet havában.
A képen Boldogasszony selyemképen látható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése