2016. február 16., kedd

A rák kialakulásáról




Se rákkutató, se orvos nem vagyok, csak egy egyszerű fizikus alapképzettségű feltaláló. És miről írtam a legutolsó blog bejegyzésemben? A rákról!
Azt állítottam, hogy a ráktól nem is kell félni, mert könnyen kivédhető.
Hogyan jutottam erre a bátor megállapításra?
Egyszerű formális logikával (magyarul józan paraszti észnek hívják).
Elfogadtam néhány alapigazságot, és azokból logikai következtetésekkel eljutottam a kijelentésemhez.                  
Ha igazak voltak az alapfeltevéseim, akkor szigorú logikát alkalmazva nem tévedhettem a végkövetkeztetésemben sem.
De azért bujkált bennem a bizonytalanság és a cikkem megírását követően utána néztem a rákkutatások szakirodalmában.
Láss csodát! A legújabb szakírások arról szólnak, hogy megfordulni látszik a rák kialakulásáról alkotott elmélet.
Megdőlt a DNS mutáció elmélete, mint a rák kialakulásának elsődleges oka.
2006-ban beindult a Human Genome Project.                                    
Ennek keretében rengeteg rákos sejt génállományát vizsgálták meg, de nem találtak semmi konzekvens összefüggést a rákos sejtek génállományában történt mutációk között.
Ugyanakkor napvilágot láttak közben olyan meggyőző kísérletek, amelyekből kiderült, hogy a rákos sejtekben először a mitokondriumok szenvednek elváltozásokat és csak a mitokundriumok megzavart működéseit követi a magban történő mutációk.
Ha tehát meg akarjuk akadályozni a rák kialakulását, a mitokunndriumokat kell megvédenünk.
Milyen diétát kell követnünk e cél érdekében?
Baráti üdvözlettel:
Dr. Hummel Zoltán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése