2012. november 6., kedd

Aktuális üzenet




A fény szeretetében vagyok.
A Szentháromság fényében,teljes harmóniában élek .
A szívem áradása csupa öröm,szeretet és békesség.
Szellem lélek tudatom képes az elmémet a szívemen át irányítani. Én kérem is ezt tőle !
Kérem minden nap a Napot a Holdat a csillagokat és a bolygókat segítsenek nekem .
Szeretem és tisztelem a kozmikus létezésem ,hittel és bizalommal,megértéssel ,boldogsággal fordulok hozzájuk. Érzem az Ő fényüket,szeretetüket ami felém árad. Rendeznek bennem rezgéseket.
Emelnek  a saját minőségükhöz engem . Hagyom a kiáradásuk erejét testemben a csakráimban áradni,hatni és vezetni . Boldog ,megértő,elfogadó,tiszta vagyok .
Képes vagyok ezeket az erőket ,megnyilvánulásokat minden létezőnek átadni .
Tudom magam gyógyítani,tanítani a rajtam át haladó és működő energia folyamatokkal.
Ezért gyógyítom és tanítom akik így éreznek,mint én .
Elfogadják tőlem a Teremtő Szent Háromság ajándékait teljes hittel.
A kozmikus törvény szerint élek,mert hozzá tartozom.
Létezésem a Teremtő Atyának a Teremtő Anyának,és a Teremtő fiúnak köszönöm.
Kifejezem szeretetemet  avval amit gondolok,szólok és cselekszem  az univerzum törvénye mellett.
Így minden erőmmel szolgálom a fényt,ahogyan Ő is szolgál engem, és mindenkit.  
   


Amint látjátok összeállítottam  Nektek egy lélek emelő imát .,vagy meditációt.
Minden amiből kiindul az áradás az Te vagy.
Most a legnagyobb erőt,figyelmet saját lényetek testére irányítsátok,MAGA-TOK-RA .
Az új kor rezgései, teljesen felülírják a régit.
Aki alacsonyabb energiában marad ,ott a fejlődés megtorpan .
Akkor abban a tudat szinben él amit saját magának létre hoz. 
Körülötte a szintek fejlődnek,rezgésükben fényükben emelkednek,egy másik tudatra ébrednek.
Magadat is emeld,akkor a család és a közösség is gazdagabb lesz .
Amikor egyensúlyban vagy a teremtő világgal,semmi sem háborít fel,hisz tudod a saját fejlődéseden át vezet az út. Minden változás nagytakarítással kezdődik,csak először saját mivoltodban kezd el.
Mindenki ezt tegye .
Amikor kész vagy a nagytakarítással ,elégedett leszel önmagaddal.
Akkor más emberben csak az isteni részét fogod látni,mert benned Ő tágul,terjed a tiszta fény ami nem más mint a szeretet.
Kérlek Titeket olvassátok többször ezt az írást,ami tanít és gyógyít  egyben .
Most még segítségül hívjuk az esszénus tanításokból a Szeretet verset.
Gyakran olvasgassátok el.     
"Ha  akár az emberek,akár az angyalok nyelvén szólok,de nincs bennem szeretet,olyanná válok,mint a lélektelenül harsogó trombita,vagy a csengő cintányér . 
 Habár megmondom mi lesz, és tudok minden titkot,és az összes bölcsességet,és bár oly erős a hitem ,mint a vihar,ami hegyeket tud elmozdítani,de nincs bennem szeretet,semmi vagyok . 
Ha szétosztom mindenemet a szegények között,hogy legyen mit enniük,ha Atyámtól kapott minden tüzemet odaadom nekik ,de nincs bennem szeretet,semmi sem válik javamra . 
 A szeretet türelmes,a Szeretet  jóságos,
A Szeretet nem irigykedik,nem gonoszkodik,nem ismer büszkeséget,-se nem dúrva,se nem önző,nehezen háborodik fel,nem kárörvendő,nem élvezi a hamisságot,de együtt örül az igazságnak .
A Szeretet mindent véd,mindent hisz,és mindenben reménykedik,mindent elvisel és soha nem merül ki.      Mindenek, a nyelvek,a tudomány,elenyésznek 
A Szeretet mellett. """""  


Jézus Krisztus üzenetét, tanítását írtam ma hajnal öt órakor.
Ma HÉTFŐ és Hold nap van  .
Reggel hét órakor Napkitörés kezdődött .
 Ezt is az Égiek küldték .
 Áldott napokat kívánok Nektek aki lejegyezte Krisztus üzenetét ,útmutatását igaz szeretettel. Buvárné : Irén
Szent Endre.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése