2016. július 12., kedd

Ima önmagadért!





Nem félek semmitől, hiszen jót akarok.
Töretlenül haladok előre és nem törődöm vele mit mond a világ.
Senki sem igazabb nálam és senki sem ér többet mint én.
Erős vagyok, s szembeszállok minden külső és belső akadállyal.
Célom elérése nem pusztán hit és feltételezés, pontosan tudom mit akarok.
Vidám, boldog, önfeledt és tökéletesen egészséges vagyok.
Örömömet lelem a munkában és másoknak is örömet szerzek vele.
Az öröm születési előjogom ,s mindenkinek adok belőle.
Mind a két szememmel tisztán látok, nem vakít el vágy, káprázat vagy illúzió.
A szememnek varázshatalma van, jósággal és szeretettel varázsol.
Pénzem mindig van annyi, amennyi kell és szükséges.
képes vagyok megoldani anyagi gondjaimat és egyre feljebb lépek.
Szerelmem és társam az , akivel Isten összeköti a sorsom.
Aki az enyém, az az enyém lesz, senki nem veheti el tőlem.
Isten elküldi majd nekem, ha eljön az ideje.
Ezért nyugodt és türelmes vagyok.
A sorsom útját járom, igaz ember vagyok.
Minden nap tettben vagy gondolatban megölelem azokat akik fontosak nekem.
Minden emberben meglátom a jót, a szememmel nézek, de a szívemmel látok.
Minden kapcsolatomban a békességre törekszem.
Hiszek a látomásaimban, bízom a megérzéseimben.
Segítségül hívom a lélek gyógyító erejét, hogy az életem része legyen.
Saját lábamon elérek a legmagasabb csúcsig, senki nem állíthat meg engem.
Nem tudom milyen ez az út, de nem félek, mert tudom láthatatlan erők támogatnak engem.
Bízom önmagamban, hogy képes vagyok rá!
Bízom az angyalokba, hogy vezetnek és védelmeznek engem!
Bízom Istenben, hogy Ő fogja a kezem, s vele nincs lehetetlen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése